Zamów i odbierz receptę

Jeśli jesteś Pacjentem poradni i musisz kontynuować przyjmowanie leków stałych na receptę – zamów je on-line, bez wychodzenia z domu.

W związku z aktualną sytuacją epidemiologiczną, w celu ułatwienia przedłużenia recept na leki stosowane przewlekle, nasza poradnia przygotowała dla Pacjentów możliwość wypisania recepty za pomocą poniższego formularza.

Recepty będą realizowane w ciągu 2 dni roboczych i wysłane drogą telefoniczną/sms-ową. Pacjenci, którzy założyli Internetowe Konto Pacjenta na stronie www.pacjent.gov.pl, będą otrzymywać kody automatycznie drogą e-mailową lub sms-ową.

Zamówić można jedynie leki, których potrzeba stosowania została potwierdzona w dokumentacji medycznej.

W przypadku zmiany przewlekłego leczenia wymagana jest osobista wizyta w poradni lub doniesienie stosownego zaświadczenia od innego specjalisty.

Ankieta badania satysfakcji pacjenta

Zapraszamy do wypełnienia ankiety badania satysfakcji pacjenta.

Jak przygotować się do teleporady?

01

Upewnij się, że możesz swobodnie rozmawiać

02

Przygotuj posiadaną dokumentację medyczną

03

Przygotuj kartę i długopis

04

Uważnie słuchaj lekarza

05

Udzielaj lekarzowi jak najbardziej rzetelnych informacji na temat swojego stanu zdrowia

06

Spisz jakie leki przyjmujesz i w jakich dawkach

07

Miej przygotowane pytania, które chcesz zadać lekarzowi

08

Poinformuj lekarza jakie masz dolegliwości i w jakich okolicznościach powstają i ustępują

09

Jeśli brałeś jakiekolwiek leki to poinformuj o tym lekarza

10

Lekarz może zapytać o PESEL, masę ciała, ciśnienie tętnicze, poziom cukru, ciśnienie tętnicze

11

Lekarz może wystawić e-receptę, którą zrealizujesz w aptece na podstawie 4-cyfrowego kodu recepty podanego przez lekarza i swojego numeru PESEL

12

Lekarz może wystawić e-zwolnienie i poprosi o NIP płatnika składek

13

Lekarz może wystawić e-skierowanie do szpitala lub poradni specjalistycznej, jeśli będzie to uzasadnione Twoim stanem zdrowia

Życzymy udanej teleporady

Zadzwoń do nas 42 658 94 28