Jeśli jesteś Pacjentem poradni i musisz kontynuować przyjmowanie leków stałych na receptę – zamów je on-line, bez wychodzenia z domu.
W związku z aktualną sytuacją epidemiologiczną, w celu ułatwienia przedłużenia recept na leki stosowane przewlekle, nasza poradnia przygotowała dla Pacjentów możliwość wypisania recepty za pomocą poniższego formularza.
Recepty będą realizowane w ciągu 2 dni roboczych i wysłane drogą telefoniczną/sms-ową. Pacjenci, którzy założyli Internetowe Konto Pacjenta na stronie www.pacjent.gov.pl, będą otrzymywać kody automatycznie drogą e-mailową lub sms-ową.
Zamówić można jedynie leki, których potrzeba stosowania została potwierdzona w dokumentacji medycznej.
W przypadku zmiany przewlekłego leczenia wymagana jest osobista wizyta w poradni lub doniesienie stosownego zaświadczenia od innego specjalisty.
01
Upewnij się, że możesz swobodnie rozmawiać
02
Przygotuj posiadaną dokumentację medyczną
03
Przygotuj kartę i długopis
04
Uważnie słuchaj lekarza
05
Udzielaj lekarzowi jak najbardziej rzetelnych informacji na temat swojego stanu zdrowia
06
Spisz jakie leki przyjmujesz i w jakich dawkach
07
Miej przygotowane pytania, które chcesz zadać lekarzowi
08
Poinformuj lekarza jakie masz dolegliwości i w jakich okolicznościach powstają i ustępują
09
Jeśli brałeś jakiekolwiek leki to poinformuj o tym lekarza
10
Lekarz może zapytać o PESEL, masę ciała, ciśnienie tętnicze, poziom cukru, ciśnienie tętnicze
11
Lekarz może wystawić e-receptę, którą zrealizujesz w aptece na podstawie 4-cyfrowego kodu recepty podanego przez lekarza i swojego numeru PESEL
12
Lekarz może wystawić e-zwolnienie i poprosi o NIP płatnika składek
13
Lekarz może wystawić e-skierowanie do szpitala lub poradni specjalistycznej, jeśli będzie to uzasadnione Twoim stanem zdrowia
Życzymy udanej teleporady
Zadzwoń do nas 42 658 94 28